zZzzuuumba!!

Mår ofta illa nu för tiden och har ganska länge misstänt att det är p-staven men har ändå velat försöka ha den kvar eftersom jag är värdo när det kommer till piller.
Men nu står jag inte ut längre så i morgon bokar jag en tid det första jag gör.
Kanske ska följa trenden och skaffa bulle i ugnen ?! XD
 
Lagade en pannkakstårta till middag om det nu är så mycket till middag men fan va gott det va.
Vid rätt tillfälle så är pannkakor GALET gott! Speciellt om det är med grädde, glass, färska hallon&blåbär, chokladsås och banan, precis som i Amsterdam ;)
Ska försöka mig på ett zumba pass om en stund, bara inte allt kommer upp igen..
Vi får la se!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0