Tankar

Fortfarande drömmar, massa jävla drömmar.
Och varje natt så håller jag på att dö fast alla på olika sätt. 
Det är verklighets "trogna" saker som händer och personer från hela mitt liv sen jag vart liten har varit med!
Jag känner mig helt utmattad på morgonen men samtidigt renad.
Det känns både bra och dåligt, eller jobbigt snarare /=

Efter vidare diskussioner med robin så insåg jag att det kan faktiskt ha att göra med allt som händer.Och att jag går in i en helt ny fas i mitt liv, för det är så jag har sett på hela det här med drömmandet.
Och livet framförallt!
 
Och trots allt sitter jag med ett leende på läpparna och är sååå tacksam för att jag är frisk, har tak och mat för dagen, vänner, familj och väääärldens finaste pojkvän <3
 
Peace, love and understanding!
BLESS!
 
 


Kommentarer
Lotta

Jag tror också att du går in i en ny fas i ditt liv och jag önskar dig allt gott på vägen. Du kommer att få ordning på ditt liv nu och leva det fullt ut.
Kom ihåg att orka hela vägen och inte ge upp. Och jag finns alltid vid din sida.

Älskar dig min underbara dotter!

2012-10-29 @ 21:27:00
jenkan

Det har defentivit att göra med att du är påväg in i en ny fas i livet, jag har också sånna perioder i livet du jag dör hela tiden under natten, gå in på lexikon.se och tyd dina drömmar, och skriv ner dom det är skit intressant att läsa senare när du befinner dig i den nya perioden, Älskar och saknar dig gumman! <3

2012-12-17 @ 11:17:22
URL: http://jennica.eu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0