För första gången har vi pratat om framtiden

påriktigt!!
 
En välkommen väckarklocka som gjorde att vi faktiskt satte oss ner och pratade om hur det har vart, hur vi har det och vart vi är på väg.  Det kommer liksom vara han och jag i minst 60 år till.. det är aldrig för tidigt att börja planera ;)
 
Åååå vad jag är lycklig.
Min underbara pojkvän, våran sjukt fina och perfekta hund, våran lägenhet i ett perfekt område för vad som komma skall att växa upp och bo på (för nu). Jobb som vi trivs med och en ljus och lycklig framtid utan smutsfolk och skitsnack.. Sånt är raderat, for good!!  
 
Det är kommer bli riktigt bra och jag trodde aldrig jag skulle säga det här men nu förstår jag er..
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0