Min älskade mamma <3

Fy fan va skönt det kan va att ibland få gråta ut i mammas famn.
Det finns vänner och pojkvän med det finns nog inget som slår det.
Vad som än händer och vad jag än gör så finns hon alltid där, även om hon inte alltid gillar mina val.
Fyyy, nu kommer tårarna igen.. bara jag tänker på hur underbar hon faktiskt är!
Min fina, vackra BÄSTA mamma!
 
Och så mina underbara syskon som också är så jävla bäst!!!!
 
Vilken dag det har vart, mycket skratt men också tårar och deep talk som va välbehövt för dom inblandade.
Invigde "vintern" som alla vill kalla det med att äta julskinka hos mamma.
Åkte därifrån till en ljus kväll där dom hade ALLT man kan tänka sig inredningsväg.
I alla fall allt som jag gillar höhö ;)
Lyktor, ljus, vasar, speglar, smycken, kläder you name it!!
Ska garranterat dit igen när plånkan tillåter.
 
 
Nu ska jag gosa ner mig i soffan och vänta på min prins som snart anländer till ett nystädat hem fullt med myspys!
 
KÄRLEK KÄRLEK KÄRLEK!!!!
 


Kommentarer
Okänd!!

Du är en vacker tjej som har en hel framtid framför dig.. Du e verkligen en fin tjej och jag hoppas du tar åt dig av mina ord, för allt jag skriver menar jag..

Du har varit en lite förbild för mig även om jag typ inte känner dig riktigt.. Kram okänd.

2012-10-25 @ 22:13:24
Lotta

Älskar dig över allt annat!
Och jag finns alltid här för dig, vad som än händer.
Som jag tjatar men det kommer att ordna sig tillslut.
Puss och kram

2012-10-26 @ 08:00:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0