woodstock

 Ingen behövde den här helgen  i skogen mer än jag.
En riktigt terapi helg med ett lugn som har legat över oss dag som natt.
Skog, djur, mjukisar, hästar, midsommar, öl, skratt, gos, tårar, deep talk, längtan, insikt, mat, grill, valpar, musik etc!!
 
Mer än så behöver jag väl inte säga!?
 
I morgon ska jag på dejt med jennica, ÄNTLIGEN!
Henne har jag helt klart saknat mest när jag har vart borta, min gamla känga ;)
Och på tisdag ska jag på hund dejt med hanne, myra och buddha, vilket jag också ser fram emot eftersom vi inte har setts hon och jag på väldigt länge! :)
 
Har lite andra planer också men det tar vi nån annan gång, nu ska jag krypa ner i soffan bredvid min söta hund och vänta på Robin.
Det här va precis va vi behövde för att rensa luften och hitta tillbaka till det där nykära.
Vart alla känslorna har legat gömda är fortfarande ett frågetecken MEN, dom är här och varken jag eller robin klagar <3
 
 
 
 
Fred ut!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0