Vilken karaktär?!

Sitter hemma tok bakis och både mår och ser ut som en påse skit!
Det tog på alla mina krafter att ens hasa sig till datorn så nu blir jag nog fast här ett tag.

Har varit party sugen enda sen i början av veckan och i Torsdags kunde jag inte hålla mig så jag och issa drog till systemet sen mötte vi upp grabbarna för bira och snack.
Slutade med att både jag och issa va kardeng fulla redan vid åtta, mer än så behöver jag nog inte säga haha men vi hade en grymt lyckad kväll, sådär på en torsdag! :)..

..och igår fyllde Laine år men jag och nicci skulle ta det tjill eftersom jag sa till mig själv (som alltid) att jag aldrig mer skulle dricka meeen, riktigt så blev det ju inte!! ;p

Två galna kvällar och fler blir det fan inte på ett bra tag.. lr!? haha


kardeeeeng!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0