Jag bryr mig inte vad du tror!

Folk lägger ner alldeles för mycket tid på att snacka skit och tycka illa om människor i stället för att lägga ALL sin energi och tid på dom personerna som faktist får dig att må riktigt bra!
Det är ju inte direkt något nytt men jag pratade med en vän här om dagen och det fick mig verkligen att inse vad som är värt något och inte.
Här gnäller man på allt skit folk som finns i tumba, alla "småbarns fasoner" på tbs, skitsnack och bråk men det är bara att öppna ögonen. Sånt kommer finnas överallt vart man än kommer, så länge man omger sig med dom bra och dom äkta så slipper man iaf bli inblandad i all drama.

Sluta gnäll och gör nåt åt det!!!

Hade en jätte mysig kväll igår med mina finaste. Det var länge sen det var vi tre och äntligen fick vi våran trio kväll med godis, chips, glass från glassbilen och tjejsnack i MASSOR <3 <3

Det är nya tider på g och snaaaart så är allt det här historia ;)


if you wanna walk out my life i'll hold the door open for you..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0