Why did i pull the trigger BOOM!

Vaknade med halsont som hette duga, kan knappt svälja och det passar så jävla bra nu med min inflammation i tandköttet och visdomstanden som är på g ut /: Men jag tycker inte synd om mig för de nej nej ;) Inga sura miner, inga negativa vibbar! På väg hem från Robin i morse kom jag på mig själv gå med världens leende, solen värmde och allt kändes så enkelt. Lite ljus och värme är det enda som behövs sen är humöret på topp 24/7. Jag är lycklig påriktigt!! Jag har en underbar familj, vänner i världsklass, en pojkvän som får mitt hjärta att göra volter och våren som är på ingång när som helst. Sen har jag en hemlis att se fram emot så egentligen spelar ingenting någon roll. Oavsett om allt skulle gå åt helvete så har vi det där, som kommer ge oss ny energi och annat att tänka på. Live the life you love and love the life you live

Har suttit och spanat lite bloggar och facebook nu på morgonen och som dom flesta redan vet är det babyboom i tumba/salem. Alla blir gravida och skaffar kagge, möts på bistron och fikar, snackar bebis snack och sånt "som bara gravida förstår". Inget ont till mina vänner som har skaffat kiddo jag är jätte glad för eran skull men jag kunde inte låta bli att reagera när jag hamnade på en blogg där en tjej hade skrivit att det är synd om oss som inte har skaffat barn ännu. Det är inte synd om mig för fem öre!! Jag kan fortfarande träffa vänner på en fika, jag kan umgås med mina "mamma vänner" även fast jag själv inte har barn och jag kan göra precis vad jag vill utan några måsten och ansvar över ett annat liv. Jag ska resa och leva livet innan jag sätter ett nytt liv till den här världen. Jag vill ha upplevt och utforskat, jag vill ha villa, hund, bil och cash när jag skaffar unge, jag vill kunna ge mina barn allt och just nu är jag inte i det stadiet.. men som sagt, det är inte synd om mig för det!

Sen kunde jag heller inte undgå att reagera på en till sak, det stog nåt i stil med; Man behöver inte träffa rätt kille för att skaffa barn, för barnet kommer få lika mycket kärlek och bli älskat ändå. Och den som väntar på den rätta lever i någon slags drömvärld!

Asså seriöst, kollar hur många skilsmässobarn det finns nu för tiden (för att folk tänker i dom banorna). Visst att inte alla funkar ihop och att det kanske till och med blir bättre för barnet om man separerar men med den inställningen kommer snart inte en enda unge få leva med både sin mamma och pappa. Min åsikt är i alla fall att man inte ska ta ett liv till världens med dåliga förutsättningar, men jag tvivlar inte på att ni mammor kommer göra ett sämre jobb. Era barn får säkert massvis med obeskrivlig kärlek.. men fortfarande! Man har bara en mamma och en pappa oavsett vad. Och nej jag har inga egna barn men jag har själv vart barn med en pappa som inte funnits där.

Nu får man väl alla arga mammor efter sig, borde se upp med hormoner och sånt annars kommer jag nog hem blåslagen. Eller så får man höra den här klassikern; Hade jag inte haft bebis i magen då jäävlar!

Hahahahaaa aja, ska sluta dissa alla mammor..

Peace out people!



Live To The Fullest!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0