Got my middle finger up, I don't really give a fυck!

Min jävla visdomstand dööödar mig! Jag började känna för ett par veckor sen att den började komma fram, men nu värker det så jag håller på att bli galen. Ringde till vårdcentralen idag och fick en tid hos tandläkaren i morgon vid halv tre, om jag ens kan vänta tills dess! /=

Äntligen har jag också beställt min One Piece. Alla andra har redan en så det är bara jag kvar, och nu är den på väg.. YEEESSS, tack för det älskling ;) Nu kan jag också vara med och ha One piece mys med gänget.




Även fast jag är van att det pratas om mig så slutar man aldrig förvånas över vad folk hittar på för skit snack! Men jag är lycklig nu så ni får säga vad ni vill ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0