Now I'm that bitch!

Vilken jävla skit dag det var igår, mitt humör gick upp och ner som en bergochdal banan och då menar jag verkligen upp och ner. Ena sekunden skrattade jag och andra sekunden satt gråten i halsen och jag kokade av ilska. Snacka om att jag blir ett nervvrak när mensen kommer. Tur att jag har en underbar pojkvän som orkar med mig i sånna lägen och pysslar om mig!

Idag ska jag bli bruuun, ska göra soldusch för första gången! Laddar upp bild på resultatet sen (om jag inte ser ut som en morot) hahahaha! Ska rensa garderoben och ta en dusch sen åker jag till stan.

Hoppas på en bättre och mindre smärtfri dag idag!
Peace!

 



Älskar hans blick♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0