We're in this together

Helgen har varit helt perfekt! Konserten i fredags var grym, vi dansade, sjöng och gick loss helt :) Efter konserten blev det en hel del drinkar och bira innte i stan innan vi till sist hamnade på efterfest i orten. Bakfull och jävlig plockade jag fram solbrillorna och mötte upp Hanne för en långpromenad på lördags morgonen. Tänk att så små saker som att snön smälter och asfalten börjar synas kan locka fram så många vårkänslor. Det va planerat att lördagen skulle bli alkohol fri men jag och robin bestämde oss ändå för att sänka några öl på tbs. Redan vid 12 tiden satt vi i taxi på väg hem, dyng raka hahahaha!  

och på söndags morgonen mötte jag upp hanne igen för en långpromenad. Det har blivit lite utav en vane sak att ta en promenad så fort solen är framme. Jag får typ panik av att sitta inne när det är fint väder, måste ju passa på att få lite färg medans man kan (om solen ens tar nu). Dock är det inte långt kvar tills vi åker, lite mer än fyra veckor sen sitter man på planet härifrån. Jag drömmer om det nästan varje natt, det ska bli så skönt att få åka bort ett tag bara vi två och komma tillbaka när sommaren är här! Komma hem med värsta brännan, va pigg & fräsch och ha massvis med ny energi, perfekt till sommarn!



Jag känner mig så till freds och som en helt ny person efter de här senaste månaderna med robin. Har hittat ett lugn o harmoni inom mig och en tillfredsställande lycka! Jag är där jag vill vara, den jag vill vara och med dom jag vill vara med. Jag njuter varje minut!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0