Posetiv energi ja tack!

Det känns som min blogg har blivit lite tråkig. Oftast så skriver jag om robin och hur lycklig jag är med honom. För mig är det inte tråkigt såklart men för er som läser kanske. När jag började blogga för flera år sen så var det för att få ventilera mig och rensa tankarna när jag mådde dåligt. Nu när jag äntligen har hittat kärleken, lyckan och mig själv så måste jag få tjata lite om det här i bloggen även om det blir lite långtråkigt ibland. Men det är väl så, "ni" gillar hellre att läsa om när det går dåligt. Sticker lite i ögonen på er haha!

Jag kan inte sluta gå runt med ett leende på läpparna. Saker som i vanliga fall skulle ha irriterat mig rör mig inte ens i ryggen längre. Vart kom all posetiv energi ifrån!?

Nu är det inte många dagar kvar till My chemical romance konserten, fy fan vad vi ska röjja. Kvällen kommer bli oförglömlig med dom bästa! :) Och efter det är det bara några veckor kvar till min och robins hemlis.. Love it!!


Kommentarer
elin

avensjuk är bara förnamnet! <3

2011-03-11 @ 09:37:45
Alex

Konstigt nog är det så, ju mer de står om dåliga saker destu mer läsare får man =/ folk gillar att snacka om andras olycka!



Visst är de härligt att må bra! Bloggen är din och till för dig så skriv vad du vill! Roligare att läsa om lycka än olycka tycker jag iaf!

2011-03-11 @ 10:59:19
URL: http://minlillasessa.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0