Oh happy day!

Jag är så jävla trött, har sovit typ tre timmar inatt. Vet inte varför men jag kunde inte somna bara och saken blev ju inte bättre av att Robin låg och snarkade bredvid. Jag låg och pressade fruit ninja iställe i säkert en och en halv timme men mitt rekord på 903 kvarstå ;) Ni kan ju alltid försöka slå rekordet (laine) hahaha!

Helgen har varit nice. I fredags var jag hos nicci och hade myskväll bara vi två, fixade och donade hemma hos henne, beställde mat och kollade på film. Jag är så glad för din skull med lägenheten och allt men ska jag vara helt ärlig så kommer jag sakna dig massor. Vi tre brukar försöka ses dagligen om vi kan och nu kommer det bli jätte sällan i jämförelse med innan. Någon gång måste det väl hända, känns bara fett kefft!

I lördags var jag i salem och krökade med hanne och gänget! Blev kardeeeeng full och kommer inte ihåg så värst mycket förutom öl spelet, sen är det svart! =P Har iaf haft en grym helg med många skratt, mycket tjejsnack och massa mys.

Nu ska jag ner och joina Robin i köket, vi ska baka scones =D fett gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0