Många bollar i luften!

Det är mycket som händer nu, skulle va perfekt med en extra dag i veckan så man hinner få allt gjort. Var hos tandläkarn för min visdomstand förra veckan och idag om en timme ska jag sätta mig i stolen igen. Jag hatar tandläkarn så jävla mycket. Nålar, sprutor och sånt har aldrig varit nåt problem, jag vet liksom att oavsett om jag gråter, skriker och trotsar så kommer dom fortfarande behöva sticka mig. Men när det gäller min mun så blir jag skogstokig, otrevlig och arg. Tycker fett synd om min tandläkare haha! Dom ska öppna upp tandköttet och ta ut min visdomstand men jag vet inte om det är idag vi ska göra det, det hoppas jag verkligen inte! Har gått och blivit dunder förkyld också, kan inte ens andas genom näsan. Kul att lägga sig hos tandis och flåsa som en jävla bulldog, äääe inge nice!

I morgon är den efterlängtade fredagen som vi har väntat på sen förra året till och med. Jag, nicci och hanne ska på My chemical romance konsert. Det kommer bli sånt jävla röjj, får gåshud bara jag tänker på det. Har sett dom en gång tidigare fast för typ fyra år sen. Åååååh jag vill ha i morgon nuuu!! Tiden har gått helt sjukt fort, jag kommer ihåg när vi satt hos nicci ett par veckor innan jul och pratade om konserten och nu är det i morgon =D =D OM VI SKA RÖJJA!!

Nää nu måste jag förbereda mig för ett hemskt tandläkar besök /=
SKJUT MIG!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0