Glad tjej!

Min dag har varit näst intill perfekt. Trots att jag faktiskt drack några öl igår så vaknade jag klockan 9 och var sjukt pigg. Robin sov fortfarande men jag drog upp rullgardinerna och hoppade ur sängen på en gång. Det var en riktigt fin morgon, solen lös och snön på robins baksida låg som ett enda stort snötäcke.. Helt orört! Jag fotade lite och terrade robin tills han till slut gick upp med mig. Vi gjorde vanilj pannkakor till frukost och hade massa mys, älskar att få vakna upp bredvid dig varje morgon<3

Efter det åkte jag till nicci och tog en promenad i solen tills hanne kom förbi. Många skratt och många kloka ord! Positiva tankar och energi är vad som behövs, inget annat! Jag är glad att jag har just dom människorna runt omkring mig som jag har, jag kanske tjatar men det är helt sjukt. Jag är tacksam för verkligen allt ni gör!

Någon dag till helgen ska vibdra ett gäng till fjärilshuset och softa, ta lite bra bilder och skratta åt alla sjuka grejer som ALLTID händer oss hahahaa =D

Lite käk nu sen ska jag sova, BAAAM!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0