gaaaah!! =@

Dagen idag har vart långt ifrån bra. För mycket tankar, känslor och oro som håller på att göra mig galen. Jag känner mig känslokall och avtrubbad. Jag varken skrattar eller gråter, jag bara är. Det är så mycket som händer runt omkring mig så jag hinner aldrig slappna av och få någon lugn och ro. Jag blir arg men samtidigt ledsen på mig själv för att jag låter dig påverka mig, jag som alltid har haft lätt för att stänga av och inte känna alls.. och nu kommer allt på en gång. Jag är förvirrad, jag vet inte alls vad jag känner? Vill jag känna, låter jag mig själv känna?? Jag håller på att bli knäpp.. ääe godnatt!!


Kommentarer
Nina

Känns som att vi har det likadant just nu..

2011-03-31 @ 17:36:37
URL: http://niina89.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0