Fake

Ligger i sängen hos robin och nördar mig med mobilspel och annat skoj :p helgen har vart sådär, jag är bara glad att den här veckan är över så jag gå vidare och glömma att den ens existerat. Jag har fått många saker gjorda, sånt som egentligen bara tar några dagar att göra men som jag har skjutit upp på allt för länge. Nu är veckan i alla fall över och jag kan äntligen pusta ut. Det har vart fint väder och sol nästan varje dag så jag har passat på att gå många långpromenader med loke bebis! I fredags var jag i salem med robin plus folk och förtärde alkohol, fram emot kvällen blev det äventyr och ölspel för hela slanten haha. Vi avslutade kvällen ganska tidigt men det tackade vi oss själva för dagen efter kan jag säga! :) i går mötte jag upp nicci, matte och jacob i stan för att käka på mongoliska och ta några drinkar på skybar, myyyys! Därefter blev det hemgång till nicci för spel, film och massa gott <3 avslutade gårdagen med några bira på tbs med hjärtat och folket..

Blir så trött på folk som kommer och går lite som det passar dom. Va faaaan hände?! Fake fake fake!!!?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0