USCH!!

Min syrra kom från Karlstad igår så jag och Robin åkte in till stan och mötte upp henne. Kenny (min farbror) stod också vid bussen och väntade, och så fort Wenche hade kommit fram gick vi till ett jätte mysigt ställe och käkade lunch. Vi gled runt lite i stan och kollade affärer sen tog vi tuben till hallunda så att w fick lämna av sin väska. Vi tog ett glas vitt och la oss i kennys nya divan och softade ;)

Senare kom hanne och elin och plockade upp oss i centrum och så åkte vi mot salem för att kolla på kjelle som spelade match. Måste bara säga att det är såå äckligt sorgligt om pundarna som inte har något bättre för sig än att förstöra och sno från andra. Jag tycker inte ens synd om dom som satt sig i den situationen, ditt liv och dina val VIDRIGT!!

Löning idag så kvällen kan nog bli spännande tjohoo ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0