Har sett på facebook att det är många som tycker att alla hjärtans dag är överskattat och att det är som vilken dag som helst. Det är det väl egentligen men jag tycker det är en mysig dag som man borde spendera med sin andra halva och göra nåt för varanda. Nu har jag som tur är robin att dela den här dagen med, (våran första alla hjärtans dag dessutom). Först mötte jag upp tjejerna och åkte hem till cissi en stund och pratade av mig. Galet mycket skratt, så tårarna rann haha, älskar er tjejer!

Sen skjutsade hanne upp mig till robin och där möttes jag av tio röda rosor och sjukt god choklad. Vi kröp ner i sängen och satte på en film sen blev det lite fler överaskningar som inte är till för era ögon ;) I morse var vi båda lediga så vi låg och gosade i timmar sen tog vi ett bubbel bad och hade ännu mer mys. Trodde inte att det gick att bli mer kär än såhär men för varje dag som går blir mina känslor starkare. Jag älskar dig så mycket att jag får ont i magen ♥♥♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0