sjukhuset del 2

Fick åka hem från sjukhuset i förrgår, kluven och ledsen för det som hänt men kände ändå en lättnad över att få komma hem. Va med tjejerna och robin på kvällen och sov som en prinsessa i hans famn hela natten.

Igår morse när jag vaknade började jag få ont igen och fram mot kvällen blev smärtorna ännu värre och mer intensiva, så det var bara att sätta sig i bilen och åka in igen. Som tur va följde robin me och satt bredvid mig hela tiden. Klappade och pussade mig i pannan, höll min hand och sprang fram och tillbaka för att hämta sjuksköterskor och doktorer. Är så glad att du finns i mitt liv och förgyller mina dagar. Du får mig att vilja bli en bättre människa! Inga ord räcker till för att beskriva vad du betyder för mig älskling <3

På tal om ingenting så kommer ena min syster till stockholm i helgen. Vi ska på kennys (min farbrors) foto utställning och dricka bärs. Mamma och hennes kompisar ska också följa med, det kan bli spännande haha :) Har planer på att eventuellt följa med wenche tillbaka och va hos dom en vecka. Skulle va så skönt att få koppla av, sova ordentligt på nätterna, ut i skogen och rida.. Åååå jag vill!! Inte helt omöjligt att det blir så ;)
Måste sluta nu, doktorn kommer..
Tjo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0