Brudar fulla av skit!

I helgen träffade jag en vän som jag inte pratat med på väldigt länge och fick lite "alone time" med henne. Vi satt och pratade i timmar och kom in på mitt och Robins förhållande. Hon berättade då att hon vid ett tillfälle hade vart med några tjejer (som jag dessutom vet vilka det är) som hade suttit och snackat skit om mig och disskuterat mitt förhållande med Robin. Det sas jävligt mycket men en utav sakerna som jag reagerade på och inte kunde sluta skratta åt va att "jag är bara tillsammans med honom för hans pengar".

ASSÅ SERIÖST TJEJER, har ni verkligen inget bättre att prata om än mig. Så länge som ni har lagt eran energi på mig så börjar man ju undra hur tråkiga era liv egentligen måste vara. Händer det så lite att ni måste samlas och hitta på saker som är taget från tomma intet, om mig dessutom!

Precis som alla andra har jag ett förflutet, precis som alla andra har jag gjort mina misstag men som jag skrivit tidigare så har Robin gett mig en ärlig chans och det AVGUDAR jag honom för. Så för att spara er brudar lite tid så kan vi fastställa era frågor och funderingar. Jag är alltså INTE tillsammans med robin för hans pengar utan för att jag älskar honom, och nej jag kommer inte vara otrogen eller sumpa min chans..

Så nu vet ni det,

HEEJ!!



Kommentarer
Alexandra

Folk är efterblivna och avundsjuka!

2011-02-27 @ 19:08:40
URL: http://minlillasessa.blogspot.com
Emy

Jag blir alltid lika glad när jag ser bilder på dig och robin ellr läser gulliga saker ni skrivit till varandra . Jag håller tummen upp för er :) Kram Emy

2011-03-10 @ 17:47:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0