Aj min tunga!

Var som sagt och piercade tungan igår, och idag vill jag bara slita bort den. Den är sjukt svullen och jag sitter med isbitar och koksalt lösning i stort sett hela tiden! Hade glömt hur jobbigt det är dom tre första dagarna, kan inte äta annat än barnmat och soppa, inte ens lite munchies går ner.

Var på la rosa igår med jonte, kjelle, hanne, nicci, issa och ante.. hon som skulle ta våran beställning trodde seriöst att jag var mongolid, eller iaf autistisk eller nåt. Jag bad hanne beställa till mig för att jag inte kunde prata och det slutade med att hon stog och daltade med mig som en liten bebis hahaha. Okej att jag kanske är lite flummig i huvudet men lugna er med mongo grejjerna asså!

Ser fram emot helgen som fan, trots att jag inte kommer kunna kröka. Hade ju lovat Jonte att det skulle bli RÖJJ på fredag eftersom det är hans "avskedsfest" innan han drar till thailand. Men nu har jag ju tungan och jag tror inte det är så smart att dra ut och kröka tredje dagen i läkningsprocessen. Lördag blir det heldag med tatueringar, piercings, tjill och annat roligt ;D

Nu ska jag dra och sola sen hem och packa snowboard. Idag blir det flottsbro med "gänget" !!! ;D
TJOOOO!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0