Måndagsbarn

Galen helg med bravader och bus!
Har börjat i Solna hos Steffi både fredag och lördag med ett skönt tjej gäng (konstigt nog).. eller det är ju inte konstigt att dom är sköna men jag brukar inte föredra tjejer.
Jag har mina flicks och det räcker men med den inställningen missar man ju så många underbara människor.
Fan va kul vi hade ;D tack tjejer!
 
Drog på skogs fest i blackeberg igår, flummiga människor, många skratt och annat roligt!
Jag och Issa blev inte så långvariga, båda va sjukt slitna från fredagen så vi fixade skjuts till tumba där jag mötte upp Robin mf.l och softade..

Nu väntar jag på att klockan ska bli 7 så jag kan rulla mot jobbet.
Har lagat godaste salladen med avocado och fetaost mmm! :)

 

 




Favoriter i repris tack! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0