Söndag

Nu är helgen slut och julen över, ganska skönt måste jag säga. Det var inte ens i närheten av vad det varit tidigare år. Umgicks först med familjen och på kvällen blev det tbs med tjejerna. En skit kul kväll men det var ju verkligen inget storslaget /: Har spenderat resten av helgen med tjejerna och självklart favoriten. Har inte hänt så mycket spännande men jag nöjer mig med det just nu. Lite lugn och ro, ingen drama och massvis med mys!

Är hos mamma i tuna, ska sova här inatt. Kommer sitta fast klistrad vid datan och kolla igenom bilder. Hittade fett med bilder från i somras bland annat.

Jag saknar solen, värmen, brunbrända ben, fräknar (även fast jag själv inte har några=P), jordgubbar, kall bira på uteservering, vattenskoter, bad, sena nätter, äventyr med tjejerna.. fan jag vill nuuuu!!
.Hade en sån sjuk dröm inatt som jag inte kan släppa, eller drömmen i sig var inte så konstig men känslan jag hade i drömmen var så skum. Svårt att förklara men jag kan inte släppa det, varken drömmen eller känslan!

Ska hänga upp tvätten sen krypa ner i soffan till en film och vänta på att robin kommer hit.
Take care!

  

   

  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0