Julafton börjar närma sig

Nu är det inte många dagar kvar till jul. Tappar alla jul känslan när man blir äldre, eller måste man bara anstränga sig lite extra för att hitta den? Inte för att jag inte gillar julen men som "liten" var man förväntansfull och pirrig i magen redan två veckor innan. Jag räknade ner dagar och pysslade med presenter till familj och vänner. I år tog det mig två dagar sen hade jag handlat klart alla presenter och julpyntat det som går att pynta.. kul jul! /:

Mamma och tjejerna åkte till mormor och morfar i dalarna men jag blir kvar här. Jag ska äta julmiddag och fira med min morbror och några fler ute i sorunda sen blir det enligt traditionerna tb's på kvällen. Ska försöka hinna ha lite julmys med hjärtat också så han kan få den perfekta julklappen ;)

Nu ska nicci strax tvätta ur sin hårfärg sen kommer hanne och plockar upp oss för äventyr (som alltid) weeei
Take care!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0