Födelsedags firande och magont =/

Äntligen en lugn stund, fick lite tid över till att blogga =)

Som nu mera går mycket bättre än det har gjort på länge. Behöver liksom inte sitta i timmar för att få ihop ett inlägg, inte riktigt mitt syfte med bloggen heller. Skrivandet började som någon slags terapi för mig och nu kan jag inte sluta. Speciellt inte när man får så fina kommentarer om hur duktig jag är och hur "intressant" det är att läsa min blogg.

Vissa är ju självklart bara nyfikna och ute efter att snoka men man "vet" ju vilka det är!! =P

Mår inge bra idag /=
Vi var över till Rajje på kalas för hans lilla tös. Senare på kvällen blev vi sugna på bärs och ringde leverans som kom över med två plattor. De va riktigt länge sen man fick alkohol leverans, (nu för tiden är det ju drogerna som levereras).. i tumba i alla fall!!

Hur som helst så drack vi och spelade wii tills klockan blev 12 och jag blev för full haha =D Kunde knappt se tvn för fan!

Vaknade i morse vid 6 och hade så jäääävla ont i magen. Till en början var det på gränsen till att jag skulle spy, blev kall svettig och kunde knappt gå. Det sjuka var bara att jag kände mig inte speciellt bakis utan typ något magsjuk liknande. Både jag och D har gått hela dagen och varit illamående tills vi fick nåt piller av Veronica som tog bort det.. THANK GOD!

I morgon är det fest här!
Vi ska ha födelsedags firande för mig och Veronica som fyller år på samma dag höhö ;) Kommer bli mycket alkohol, kanske lite för mycket men vem fan bryr sig, det är min dag ju. Kommer bilder på min nya outfit som jag införskaffade idag och min hårfärg som jag kom på att jag glömt lägga upp kort på.

Nu ska jag ut på balkongen och ta en cigg sen ska jag spela tv spel.

Hare bra, hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0