Extrem lycka!

Nu har jag äntligen lyft arslet ur vagnen och kommit bort från tumba. Flera mil bort och fler skare bli, till och med länder men var när hur håller jag hemligt ;)

Det har varit kanon fint väder med blå himmel och sol ända sen i Måndags. Det har till och med varit nästan sexton grader i skuggan så vi har legat på gräsmattan utanför och solat i timmar. Snacka om att man får vårkänslor, blir ju så läskigt lycklig av värmen och ljuset. 

Har varit allt annat än deppig och ledsen sen jag kom hit. Vi har åkt snabba bilar, gjort brasa, kollat solnedgången, promenerat med hunden, varit i stallet, ridit, fotat, skrattat, druckit alkohol, nästan badat ;),
lagat godaste maten, rökt cigaretter, snackat långt in på nätterna och umgåst med nära o kära<3

I morse vaknade vi till gråmulet väder och blåst men det hindrade inte oss från att åka ut till stallet ändå, jag har fan inte ridit på flera månader och sist jag red "regelbundet" var fan innan olyckan.. alltså två år sen :/ Hästen vi rider på är en helsvart nordsvensk med lång fin man och stor tjock svans, liknar nästan en frieser vilket är min stora dröm.. häst nörd jag vet men vad ska man göra haha ;)

i alla fall, när vi kommer ner på ridbanan så ser vi hur molnen skingrar sig och solen tittar fram, hur jävla underbart som helst! Jag säger bara lycka =D!!!
Galloperade på gröna ängar och hade myyyys.

Asså ni anar inte vilken lycka det här är för mig. Så fort jag kom bort från stan, från tumba och stockholm var det som en stor sten som släppte från mitt bröst. Inte för att jag inte gillar stockholm men det påminner om för mycket dåligt.
 












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0