Underbara fredag!

Äntligen är det fredag, och solen står fortfarande högt på himmlen. Det blåser lite kallt men jag klagar inte, bara för någon månad sen vare fett jävla kallt, 10 minus och snö usch!!

Vi har planerat brännboll sen i början av veckan och idag är det äntligen dags. De va fan fleeeeera år sen jag spelade bränn boll så vi får väl se om det är kärring racket som gäller för min del hahaha =D

Idag har vi varit i K och hämtat Oskar som kom med tåget, på tillbaka vägen stannade vi på systemet och handlade en platta bärs och lite grogg virke till våran absolut vanilj /: Inte den godaste kanske men man tager vad man haver right!? ;)

Ligger på fjärde bärsen och folket har börjat rulla in.n Lyssnar på skön musik och snart ska vi röra oss ut och börja spela, man är taggat till max! =D

Fick ett jätte fint samtal av Jimmy idag, har inte pratat med honom på fööör länge. Vi kom båda fram till att det får bli ändring på det!

Nä nu ska jag ut och ta en cigg
Tudiluu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0