Lite allt möjligt!

Jag hade en helt underbar födelsedag, den firades bara med familjen och dom nära.
Åkte och shoppade lite med mamma på dagen, bland annat en jeans jacka, två vår/sommar klänningar en scarf och lite smycken. Tänkte ta kort och lägga upp så ni får se men som ni kanske har märkt är jag hur dålig som helst på att uppdatera med bilder (ska bli bättre jag lovar). Har ju bara min digital kamera så det blir inte så spännande bilder men men..

Fikade och öppnade presenter med familjen och sen åkte jag och mötte Nathalie i Södertälje. Vi satte oss på cesars ute servering och tog igen, fy fan vad jag har saknat dig gumman!

Blev lagom packad, eller kanske ganska mycket haha men det va riktigt nice. Efter några timmar med cider, cigg och tjej snack åkte jag hem och nanna kudde ;)

I morgon är det Valborg och jag har ingen som helst aning om vad som händer men något spännande ska man väl hitta på. Mycket alkohol och vänner är spikat sen får vi se vad resten av kvällen har att bjuda på.

Nu har jag lite saker att fixa, tex som att ta en cigg och hoppa in i en dusch

Ciao!


Min födelsedags tårta, hur smarrig ser inte den här ut. En riktig goding, just like me ;)



Jag i mina nya jeans jacka!



Kommentarer
C

se inte så sur ut, du är ju så vacker när du ler

2010-05-03 @ 13:23:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0