Full rulle

Igår hade vi fullt upp hela dagen!

Halv sex ringde klockan och det blev varken sov morgon eller ligga och dra sig. Det var bara att hoppa i kläderna och göra sig i ordning för en heldag.

Vid sju var vi framme vid kön och inte förns 10 var det insläpp så fram med kaffe termos och fika. Vi hade skit roligt trots att klockan var så tidigt. Massa galningar i kön med gitarrer, stora högtalare med musik, mega stora ballonger som flög bland publiken, min snyggve Peter Jihde, filmkameror och intervjuer, allsång och våran nya familje medlem Tim :)

Vi träffade nämligen en kille i kön som kom ända från Trollhättan. Han hade glömt sitt legg hemma vilket resulterade i att han inte fick komma in. Hilde erbjöd sig att gå i god för honom men efter tre timmars köande fick han ändå inte komma in. Som tur var ringde han sin "riktiga" pappa som konstigt nog var i närheten så han stod i alla fall inte där i onödan!

Väl där inne var det bara att försöka hitta någon ledig plats bland allihopa. Vi fick gå på toa och röka i omgångar så att vi skulle få behålla våra platser. Var helt propp fullt med människor men stämningen var riktigt bra ändå! =)

Sju timmar, 100 foton och flera skratt attacker senare var vi äntligen på väg därirån. Inte för att jag ville åka men vi alla var ruskigt trötta i både ben och huvud. När vi kom hem käkade vi lite och sen åkte vi direkt till stallet. 

Fy fan va bra det gick. Ville typ fortsätta i flera timmar och både jag och syrran hoppade av lycka efter lektionen! Terapi för själen, javisst  (:

Efter stallet och allt mys där åkte vi och beställde en familje pizza och smällde i oss innan vi gick till Oskar för att flyttstäda hans lägenhet. Har aldrig varit med om en sån vidrig jävla lukt från frysen. Han hade typ tänkt avfrosta den men glömt och ta ut alla saker som låg i och sen satt på den igen så när vi kom dit luktade det RÖVHÅL!!

Men han bor i en stor etta och vi var tre personen så efter ett par timmar var allt skinande rent och ganska lättförtjänta pengar. Men hade jag själv haft dom pengarna som han har och min frys hade luktat sådär hade jag också betalat någon för att göra det där, uäck!!

Men som sagt lättförtjänta pengar när det är hårda tider /:


Jag, Peter (snyggve) Jihde och Hilde



Gitarr trion ;)




Syrran Tim och jag



Hur snygg får man bli egentligen!



In tha house ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0