Det är ingen vanlig dag

för det är MIN födelsedag, hurra hurra hurra! :)

Blev ingen uppdatering sist för vi satte igång med supandet och sen drog vi vidare på fest. Träffade en gammal barndoms kompis på det mest udda stället man kan tänka sig. Jag var ju väldigt långt ifrån hemma om man säger så haha ;) Tyvärr kan jag inte dela med mig av dom bästa detaljerna, vi vet ju alla hur snackat går då!!

Kom dock hem igår för att fira min födelsedag med familjen. Har lite annat att ta hand om också, ska hämta kläder hos några som har haft dom i månader /= Tänkte passa på nu när jag ändå är Tumba i några dagar. Ska åka till Tess och hämta min student klänning så hon slipper ha den liggandes och skräpa hemma hos henne.

Kommer ha fullt upp hela dagen idag. Jag ska göra middag och baka tårta med mamma, självklart äta den också haha. Öppna presenter wiiihoo, boka tatuerings tid så att mitt ben äntligen kan bli klart (innan sommaren), sen ska jag pierca mig i tungan (igen) /: Jag är fan lite nojjig och som sist tog det några månader innan jag äntligen bestämde mig haha..

Men först ska jag lägga mig i solariumet i steka sen blir det systemet!!!

Puss hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0