Besluts ångest

Mitt hår var som sagt inte färdig efter mitt första besök hos frissan. Jag hade ju tänkt göra hårförlängning och färga det en gång till eftersom det inte vart rätt färg första gången.

Vilket är förståligt med tanke på att jag färgat det svart i omgångar i nästan 6 år.


Men nu har jag ändrat mig igen haha. Jag ska inte sätta i hårförlängning utan spara ut mitt egna. Jag tycker det ser mycket bättre ut med sitt egna hår och så långt tid tar det ju inte, bara sådär ett år lr nåt =P

Blev i alla fall så jävla trött på den här färgen jag hade nu så jag färgade det mörk brunt! Kort kommer upp senare eller någon annan dag, nu ska jag föna håret och kolla hur det blev

jallabye..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0